vietnam

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pondělí Duben 9 22:56:24 CEST 2012

V USA docela běžné.
Natočil jsem v 1998 kromě takovýchto instalací také sloupy VN.
Byly to sloupy železné jako jsou u nás i kompletně z betonu i dřevěné.
Bohužel to mám na osmičce a nemám to nyní na čem přehrát a postnout to.
Jindra Polívka

Takhle se drátuje skoro všude kde jsem kdy byl :-) Ani nevíme, co doma
máme -- myslím ten všeobecně přijímaný pocit, že by to takhle nemělo
být :-)

Osobně jsem nejhorší "drátování" viděl v Řecku. Tam k tomu ještě
přibyly svazky všemožných vodovodních trubek, protože nemusí být v
nezámrzné hloubce :-)

Ales Prochaska