konecne nejake dobre spravy

Neděle Duben 8 12:51:24 CEST 2012

Přesně tak a protože si stavím barák, vidím to i na zedníkách. Našel
jsem firmu, kde pan podnikatel nedá na své lidi dopustit, umí si je
zaplatit a vím že je na ně spolehnutí - dělají dobře. Klidně je nechávám
samotné v baráku plném nářadí a nikdy se mi tam nic neztratilo. Nedělají
si reklamu, lidi si je berou obvykle na základě doporučení. Práce mají,
že nestíhají. Při tom vidím, jak stavební firmy v okolí krachují. Jen
pro zajímavost - pan podnikatel je cikán a nestydí se za to, moc fajn
člověk. Takže když se chce a dělá se to poctivě...
Anděl