Ot: Re: konecne nejake dobre spravy

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Sobota Duben 7 20:29:25 CEST 2012

Dne 7.4.2012 20:09, Petr Tomasek napsal(a):

> Kdyby se tim jenom omezila moc zm*du z velkych energetickych firem,
> tak to ma jednoznacne pozitivni efekt na celou spolecnost...
>
> P.T.

Přiznám se, že mi nedochází, jak by mohly dotace do fotovoltaiky omezit
"moc zm*du z velkych energetickych firem", když drtivá většina objemu
dotací ve finále skončí v kapsách Čiňanů a jejich přenašečů krabic?
Nebylo by chytřejší nechat ty peníze v kapsách lidí, ať si sami
rozhodnou, čí moc a jakým způsobem s těmi penězi budou omezovat?

JF