Tv tmavý obraz

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Duben 7 17:56:51 CEST 2012

Zdravím,
  to skutečně vypada jako fázový posun synchronizace. Jen pro jistotu: ten
tmavý okraj napravo je viditelný začátek zatemňovacího pulsu, že ? Tím
myslím, že paprsek danou oblast vykresluje, ale je tmavá. Pokud by se jednalo
o chybu rozkladových obvodů, byla by úplně černá a zpravidla by byl na okraji
velmi tenký světlý svislý proužek/čára, jak je konec vychylovacího pulsu
nedokonalý. Takto by při vyjasení naplno a kontrastu na minimum měly být vidět
řádky i v té temné části. Pokud to tak je, myslím, že rozklad i VN je zcela
OK a chyba je skutečně v separátoru/tvarovači HSP.
  Zdraví Pavel