konecne nejake dobre spravy

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Duben 7 13:05:50 CEST 2012

https://www.onsemi.com/PowerSolutions/content.do?id=15004

Ale na tom sa solar vyrabat z cenovych dovodov pochopitelne neda.

Pred nejakym casom som sa pokusal sledovat tu vyrobu solarneho kremika aj inych polovodicov, ale v jednom kuse mi bolo z tych kecov okolo toho na zvracanie, tak som to vzdal. Pokial viem, v Europe sa nic vyznamne v tomto smere nerobi, my sme len "investori".

wek