G-Sense Error Rate

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Duben 7 12:59:52 CEST 2012

Napadá mě, že se ten disk mírně chvěje a to zvyšuje hodnotu. Moc rozumných
informací jsem nenašel: http://kb.acronis.com/content/9181
Pokud se nezvyšují i jiná čísla, může to být nějaká chyba v implementaci
SMARTu.
A ještě mě napadá, pokud není vypnutý interní režim uspávání, tak při každým
usnutí to s tím diskem může nějak klepnout. Ty disky standardně usínají
během několika sekund a je to nutný vypnout přes utilitu od WD. Jediný
disky, který to mají standardně vypnutý, jsou RE.