konecne nejake dobre spravy

Sobota Duben 7 12:37:54 CEST 2012

Že by průmysl u nás tak upadnul? Před revolucí se dělal křemík v Tesle
(možná v Rožnově i v Piešťanech?) Něco si vyráběli v ČKD polovodiče, mám
dojem že nějakou poloprovozní výrobu měli i ve VUSTu. V Rožnově ještě
dlouho po revoluci vyráběli nějaké lepší OZ, ale nejspíš to taky dávno
chcíplo. Objevil jsem je čistě náhodou, nejpíš si vůbec nedělali
propagaci. Nedivil bych se, kdyby na tom zařízení teď dělali křemík pro
soláry.