konecne nejake dobre spravy

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Duben 7 12:12:56 CEST 2012

aby sme sa vratili trochu k technike.
Videl som ze vela CZ/SK firiem vravi ze verabaju solarne panely, alebo
'slovensky vyrobca solarnych panelov'.
Vzhladom na to ze u nas sa ziadne polovodice uz nevyrabaju a v cechach
len klasicke suciatsky predpokladam ze samotny kremik dovazaju z ciny a
oni to montuju len do ramov. Alebo nebodaj u nas niekto vyraba aj ten
kremik?
Ako je to v zapadnej europe? Vsetko sa dovaza alebo to niekto naozaj vyraba?
b.