konecne nejake dobre spravy

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Duben 7 12:01:11 CEST 2012

Původní zpráva ze dne 7.4.2012 od AZe:

> Krach německých a jiných firem pod tlakem Číny je dobrá zpráva?? Je
> mi docela smutno z diskuzí pod článkem, z typicky české malosti a
> závisti vyvolané médii. Neměla by být otázka "KDO" tento stav
> zavinil? Investoři využili nabídky státu na základě nějakých zákonů,
> a tyto někdo vymyslel a schválil.

Cože? To si děláš legraci, ne? Těmto firmám do kasičky nedobrovolně
přispívá každý z nás. I já a ty. A mně se to nelíbí. Jsou to šmejdi.
Je mi jedno, kdo to zavinil.

Koncem roku jsem si kupoval dálniční známku, zaplatil jsem ji a dostal
omylem dvě známky, držely u sebe. Jak jsem je vzal do ruky, hned jsem
to zjistil. Mohl jsem si je nechat, prodavačka si toho nevšimla.
Přesto jsem známky od sebe oddělil a jednu vrátil. Přitom by to bylo
pěkné mít něco zadarmo. A dálniční známka není za desetikorunu.
Jenomže on by to někdo také musel zaplatit. Měl jsem snad tu šanci
využít, když jsem ji dostal? Mně to nepřišlo fér.

Před asi 10 lety za mnou přišel jeden můj zákazník, že mu do baráku
uhodil blesk a zničil staré počítače. Řekl mi, že když mu napíšu, že
měl počítače nové, tak že mu je pojišťovna zaplatí a on si je pak u mě
koupí. Oba jsme měli šanci. Já jsem ho poslal do háje s tím, že je to
pojistný podvod a nejdu do toho. On se rozloučil se slovy: "Taková
šance přijde jednou za život. To se neodmítá." Rozloučili jsme se
navždy, mně se chtělo blejt, už jsem s ním nic nechtěl mít. Měl jsem
té šance využít?

Tak jako v tomto kšeftu. Někdo si mne ruce a jiní mu to platí.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601