Bluetooth handsfree do auta s externi antenou

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Duben 7 00:30:48 CEST 2012

> Zmiňuje se tam "Bluetooth SIM access", to asi bude to, co hledáte.
> Musí to ale podporovat telefon.

Snad to autor soukromeho dotazu neveme jako prilisne vynaseni soukrome
korespondence ven, cely problemu nejlepe nastinuje jeho dotaz a nasledujici
odpoved

> To se mi moc nezdá, technicky je to proveditelné, ale  neznám mobil, kde
> jde nasdílet "autentizace" SIM karty. I z hlediska bezpečnosti je to
> trochu "hazard"
> Můžete uvést konkrétní řešení?

Tech neni prave malo, prave koncern VW vcetne Skodovky to uz nejakou dobu
nabizi, celkem slusny prehled je na nemecke wikipedii

http://de.wikipedia.org/wiki/SIM_Access_Profile

Kdyz uz jsem to nakousl, tak pro zajemce o podrobnosti ohledne toho co
modrozub muze nabidnout je asi nejrychlejsi nahlednout do

http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth_profile

SIM sdileni se tyka toto

SIM Access Profile (SAP, SIM, rSAP)
This allows devices such as car phones with built-in GSM transceivers to
connect to a SIM card in a phone with Bluetooth, thus the car phone itself
doesn't require a separate SIM card. This profile is also known as rSAP
(remote-SIM-Access-Profile).

Radek