Bluetooth handsfree do auta s externi antenou

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Duben 6 20:19:19 CEST 2012

OK pánové. Mezitím jsem hledal dál a našel toto:

Nokia 616 (http://www.mobiland.cz/gsm/documents/616-cs.pdf)

Nokia CK-100
(www.e-xenony.cz/cms/modules/download/download.php?file=/user/souvisejici-soubory/Nokia_CK-100cs.pdf)

První bazmek vypadá jak navigace a zřejmě jde o ten "autotelefon".

Druhý je (snad) jednodušší, nemá žádný zjevný display.

U obou se zmiňuje možnost externí antény...

Určitě bude víc podobných modelů a možná nejen od Nokie.

Jo a fakt potřebuju jen telefonovat...

Jak to tedy je?

Díky

---