vykonny ARM

Pátek Duben 6 18:57:17 CEST 2012

Me fascinuje jedna vec - proc je to tak drahe ty soucastky???
Nejaky ARM9 jsem nenasel levneji nez za 450 u Farnela
SDRAM blbych 64MB se pohybuje ve stokorunach
K tomu deska, dalsi obvody, ethernet za nejakou stovku...
A pritom levny tablet s TFT 800x480, wifi, baterkou... stoji 2000Kc.

Hledal jsem nejakou alternativu Raspberry Pi a nenasel jsem nic, v
podstate je populartni jen ten BeagleBoard za 3000+ nebo FriendlyArm za
2000+... To je docela tristni situace, nedivim se, ze je ta novinka
totalne nedostupna...