vykonny ARM

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pátek Duben 6 11:05:47 CEST 2012

Dobry den
rad bych se dovedel, jak kulickujete BGA.Koupil jsem si taky kulicky,
protoze nektere
IO se dodavaji s ploskama pod sebou a plosky nepresahuji do boku.
Treba akcelerometry LSM nebo motoroly.Zaboha se mi nepodarilo tam ty
kulicky nasadit
a udelat si z toho neco jako BGA.jak jsem an to foukl tak mi odjeli do
strany a bud spadli nebo se spojily.
Jestli poradite budu rad
   Diky fanda