Re: vykonny ARM

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Čtvrtek Duben 5 20:17:02 CEST 2012

Shodou okolnosti jsem minuly tyden osazoval velke BGA (cca 500) tak mohu zodpovedne prohlasit,
jde to zmaknou i doma a to vcetne nakulickovani chipu.
Trafopajkou to pravda  nedate, ale vybaveni za statisice ci desetitisice take netreba.
Me na to stacil, horkovzduch, spodni predehrev, sablona, multimetr s K clankem a trocha trpelivosti.
Byl to muj prvni pokus a popravde me az prekvapilo jak dobre a snadno to slo.

Jirka