Kluby [bolo Re: Knížka pro totální začátečníky o programování v Javě]

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Duben 5 11:32:08 CEST 2012

Konecne sa mi podarilo vyhrabat suvislost z archivu:
http://bsdday.eu/2011

Ponaucenie: nezucastnovanie sa na akciach vedie
k slabym asociaciam, a mal by som s tym nieco robit,
kedy sa bude konat vianocna HW listovica? ;-)

L.