Re: Kluby [bolo Re: Knížka pro totální začátečníky o programování v Javě]

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Duben 5 10:42:46 CEST 2012

No tak UNIX mi uz na tom bezi - http://jaromir.xf.cz/old/bsd/bsd.html
Linux bude snad v dohladnej dobe, mozno cez vikend, ked zozeniem pamate :-)

J.

Dňa 5. apríla 2012 10:39, Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
napísal/a: