Kluby [bolo Re: Knížka pro totální začátečníky o programování v Javě]

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Duben 5 10:21:15 CEST 2012

Pocul som o nich sprostredkovane od kolegu nadsenca prave
o tom bratislavskom, kde kolegov znamy rozbehal CP/M na
nejakom malom PIC a dalsie zaujimavosti, ale zatial som
nenasiel cas ist sa tam pozriet.

L.