Re: Knížka pro totální začátečníky o programování v Javě

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 4 23:17:15 CEST 2012

 4.4.2012, 23:11:18

A je k tomu i knizka, "Pecinovsky Rudolf, Myslime objektove v jazyku
java".
Nevim jestli je nekde k mani v papirove podobe, neb puvodni vydani je
ze roku 2004, ale v temnych zakoutich netu jde najit elektronicka
verze, takze je mozne se podivat "vo co go" aby jste pripadne nekupoval
zajice v pytli.
IMHO je to velice dobra kniha, ale neni mi 12 roku a programovat jsem
se ucil v pascalu a Qbasicu, takte muj nazor nemusi byt kompatabilni
s vasim synem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz