Knížka pro totální začátečníky o programování v Javě

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Duben 4 22:11:23 CEST 2012

Zdravím,

Java je daná tím, že ho fascinuje Minecraft, kdyby byl psaný v něčem jiném,
tak řešíme to něco jiného. :-)

Nejde o to, aby se to učil teoreticky, ale si tím mohl listovat a přemýšlet
nad tím i když zrovna není u počítače. Mě to alspoň hodně pomáhalo.

Díky za tipy.

Petr