Re: Knížka pro totální začátečníky o programování v Javě

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Duben 4 21:30:38 CEST 2012

Myslim ze pokud to chce opravdu prozkoumat do hloubky, tak google a neco si najit sam, kluby pri domove deti a mladeze jako pred 25 lety, kde se sdruzovali tehdejsi vazni zajemci, uz asi neexistuji,,,

Odesláno z iPadu