Knížka pro totální začátečníky o programování v Javě

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Duben 4 18:28:34 CEST 2012

Zdravím,

synátor ve svých 12 letech po herní vášní Minecraft začal zkoumat co  je pod povrchem.

Chtěl bych mu to nějak usnadnit, ale vzhledem k tomu, že jsem neprogramátor (ten asembler pro jednočipy se nepočítá) a Javu neznám vůbec (ani základy objektového programování), tak uvažuji nad tím, koupit mu nějakou literaturu.

Můžete mi něco doporučit co by pro něho bylo použitelné?

chce to pro někoho kdo neumí vůbec nic, takže ne porovnání s nějakým dalším jazykem.
mělo by to být v češtině - zatím toho z angličtiny moc neumí
Papírovou podobu chci pro to, aby nemusel u toho sedět u počítače - kde ostatně prosedí víc než dost.

Narazil někdo na něco takového?

Díky
Zapik