Bitove polia v C

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Duben 4 16:29:56 CEST 2012

Nie je problemom uz len to, ze pozadujes atomicitu od kompilatora?
Principialne nemozes od kompialtora ocakavat absolutne nic, jedine to,
ze korektne prelozi to, co mu zadas ako zdrojak. Mozes mu ale pomoct
naznacit svoje umysly (vid trebars wekove pojednanie okolo volatile
premennych http://mikrozone.sk/pluginy/forum/forum_viewtopic.php?959.0
, hoci to nesuvisi priamo s temou).

Inak na bity bezne pouzivam struktury, asi nejako takto
http://publib.boulder.ibm.com/infocenter/macxhelp/v6v81/index.jsp?topic=%2Fcom.ibm.vacpp6m.doc%2Flanguage%2Fref%2Fclrc03defbitf.htm

J.S.

Dňa 4. apríla 2012 15:49, Stano <stano.hw na gmail.com> napísal/a: