Zaujimavost - Linux na AVR

Zdeněk Materna zdenek.materna na gmail.com
Středa Duben 4 10:14:16 CEST 2012

Zdravím,

dělal jsem s tímhle typem diplomku, konkrétně tedy s kitem od Olimexu.
Pokud se nechcete příliš trápit s konfigurací a překladem Linuxu, je kit
dobrá cesta, neboť už obsahuje ready-to-use systém. Stejně tak může být k
dispozici hotový systém pro různé více či méně rozšířené desky co jsou k
nalezení na netu. Vyrábění vlastního systému pro custom desku je docela
harakiri. Dělá se to nejsnáz pomocí balíku Buildroot. Já přes Buildroot
tvořil systém pro ten Olimex kit, protože jsem potřeboval nějaké úpravy,
zvýšit rychlost bootování atd. Ale tam to nebylo příliš těžké, protože
Buildroot tento kit podporuje.

S pozdravem
Zdeněk Materna