trochu OT: "zvonek" pro neslyšící

Bohumil Fulin bohumilfulin na centrum.cz
Středa Duben 4 09:39:06 CEST 2012

pred casem jsem neco podobneho resil. Pouzil jsem mechanicky zvonek ze stareho telefonu. ten dokaze delat pekny randal a jeste se to da nastavit sila zvoneni. K nemu bezne svetlo. Oni stari lide se zas tak moc nepohybuji po celem byte a vetsinou se zdrzuji v jedne mistnosti ale jsou porad citlivi na zmeny.

Moc silna vybojka by sice splnila ucel ale mohla by starsiho cloveka urazet a vadit mu. POZOR na to!

K domovnimu rozvodu jsem to pripojil pres optoclen, pac ten by zvonek neutahl a zvonek dal do hlavni mistosti.