seriovy port a VS2008 problem

Bohumil Fulin bohumilfulin na centrum.cz
Středa Duben 4 09:25:04 CEST 2012

Narazil jsem na problem se kterym si nevim rady.

Mam napsanou seriovou komunikaci pod VB.net ve VS2008. Program ma periodicky vycitat zarizeni jednou za 100ms a delka vety je par bytu. Pro seriovou komunikaci pouzivam externi knihovnu kterou jiz pouzivam mnoho let. Ted ale po prechodu n VS2008 se mi stava ze seriova komunikace je necim narusovana, jako kdyby ji VS2008 prerusovalo a mizeji byty. Na HW seriovy port to dela chyby obcas a po pouziti USB rs232 prevodiku je to nepouzitelne

Presne prepsani programu do VB6 ma za nasledek ze vsechno funguje jak ma. Na HW seriovy port i USB prevodnik.

Tusite nekdo v cem muze byt problem?