Vaření , rele , teplota, timer

Jiří Brettl brettl_bfb na iol.cz
Úterý Duben 3 21:22:19 CEST 2012

Proč to bouchlo nevím, můžu pouze domýšlet. Vyzpovídal jsem manželku a
podle mě je důvod následující. Z počátku se zavařovalo po jedné
sklenici, vyzkoušeným časem a fungovalo to perfektně. V osudný den toho
bylo více na zavařování tak se dalo více sklenic a vynásobil se čas
jejich počtem. Podle mě to muselo být moc a určitě nastala prudká reakce
zakončená nechtěným efektem.
JB