Re: Vaření , rele , teplota, timer

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 3 18:59:36 CEST 2012

 3.4.2012, 18:46:17

Smarja, to vazne znalost zakladnich domodelnych praci tak strasne upadla.
No asi jo, kdyz si dneska lidi ani neumeji ukrojit chleba a kupuji
krajenej, co voschne jeste driv nez ho donesou domu.
V dobach meho detstvi se u nas zavarovalo dosti hojne, tak 100
litrovych sklenic /rok + nejake dalsi mensi a vetsi.
K zavarovani slouzil klasicky pozinkovany hrnec neco jako
http://www.partnermarket.cz/hrnec-zavarovaci-pozink-30-l-s-pouzdrem-rex/d-72103/
Kdyz se nezavarovalo, slouzil i k ledascemu jinemu.
Vody se do hrnce dava jen nekolik cm, teplota a cas je dan obsajem
sklenic, jahody treba jen 70 st.C / 10 min, maso klidne i 100 st. 45
min. Drive na to v zenskych casopisech byvali vselijake tabulky.
Chlap byl k dilu prizvan jen kdyz bylo treba hrnec plny sklenic
zvednou ci sundat z plotny
Snaha o nejakou automatizaci v tomto ohledu, je pro domacio pouziti
IMHO nesmysl (tedy vyjma duvodu "kdo si hraje nezlobi").
Nejvice prace zaberou pripravne cinosti, ty bohuzel zatim nezvladne
ani 4-jadrovy ARM, vlastni zavarovani uz je brnkacka.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz