Re: A/D převodník paralelní - 10bitů

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Duben 3 18:58:11 CEST 2012

Takže já to ještě shrnu a necháme toho.

Radioamatérská anténa se obvykle napájí pevně připojeným kabelem,
a otáčí se o 360° plus nějaká rezerva na obě strany, řekněme půl otáčky.
Mám převodovku , kde je poslední přístupný převod cca 1:4.
Mám 10ti otáčkový potenciometr, který snadno připojím do tohoto bodu,
takže budu mít cca 8 otáček na celý rozsah s rezervou 1 otáčky na každé straně.
Mám driver i motor, který mě tím bude točit, driver ale neumí číst
analogovou hodnotu, jen 16 bitů binárně. proto
jsem hledal ten převodník. Nakonec použiji ATMEGA 328 a kromě převodu
A/D doprogramuji ještě nějaké funkce.

Myslím, že už není třeba o tom víc dikutovat. Nepochybně existuje mnoho dalších
cest jak dosáhnout srovnatelného výsledku, ale to už tak v technice bývá.

Díky všem za podněty, většina byla zajímavá.