Vyhodne reseni primarniho filtru SMPS....

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Duben 3 10:33:48 CEST 2012

uz neviem najst tu objednavku, ale boli to jednotky uF na podobne
napatie, cip bol ale mensi na sirku, takze to zhruba zodpovedalo.
Ono je to tak srandovne vyrobene, je tam zapojenych niekolko mensich
cipovych kondenzatorov do stacku a su na to napajkovane tie nozicky.
Ak si dobre pamatam boli to stovky kusov radovo za desiatky eur/kus.
b.