rele 16A ..problem

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Duben 3 08:25:23 CEST 2012

dobry den.
no prave, ze na zahady tam neni moc mista :-).
zdroj v "testeru" -> rele ven -> kablik cca 1m k vyrobku -> no a vyrobek
dc 6/40V/max. 150mA.
je ale mozne, ze pocet sepnuti muze v tomto pripade byt i 30 - 100 000
jeste to proverim osc. na nejakem seriovem pidi odporu. dostali jsme ted
novou "tv" od le_croy_e, tak at se ukaze :-).
na proudovou sondu uz ale nezbylo ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Tuesday, April 03, 2012 8:09 AM
To: HW-news
Subject: Re: rele 16A ..problem

Zdravim,
  v tom pripade jinak: Neni na vstupu vyrobku velka kapacita ? To by pak
melo tendenci svarovat kontakt pri zapnuti. Sice si myslim, ze by se to
neprojevilo takovymto mustkem, ale je mozne, ze pri kazdem sepnuti se
kousek materialu prenese a vznikne to postupne, kdo vi...
  Kazdopadne si nedovedu predstavit, ze pri U do 40V a I kolem 150mA i s
obcasnymi excesy na 3A by to pri bezne (vicemene realne) zatezi dokazalo
s tim kontaktem udelat toto. Tam se musi dit neco, o cem nevime :-).
  Zdravi Pavel