Vyhodne reseni primarniho filtru SMPS....

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 3 08:13:00 CEST 2012

No nerob drahoty a prezrad ake, za kolko a pri akych mnozstvach :-)

inak ja osobne by som cakal, ze dalsim impulzom v tomto smere budu elektromobily. Prijemnym vedlajsim efektom, ako pan kega Jirka uviedol, by mohla byt ta nahrada elytov (ano aj tych cinskych s japonskymi napismi ;-) )

wek