Re: Vaření , rele , teplota, timer

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Duben 3 07:53:17 CEST 2012

No jo no tak si tedy to prvni spusteni minutky budu muset ohlidat rucne anebo ho odhadnout a pridat nejakych 5 minut na dosazeni 80st. Celsia, zas tak moc presne to zavarovani nepotrebuji

Koukam ze uplne stejne funguje

http://zavarovaci-hrnce.heureka.cz/professor-zvh-271/?order=2

Tak asi koupim toto (objevil jsem ameriku) :-) nebo nejaky lepsi napad? Nic levnejsiho nevymyslim, myslim...

Odesláno z iPadu