linux - stty - nastaveni com portu /dev/sttyS0

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pondělí Duben 2 12:29:37 CEST 2012

ano timto smerem nyni jdu (osciloskop) a zda se ze se opravdu jedna o
HW problem, nikoliv SW.
nahodne (ne prilis casto) se na miste kde ma byt log. 0 objevuje log.1.
(zajimave je ze tento port je pouzivan i pro prvotni zavadec linuxu
kde se problemy neprojevily - proto jsem prvotne hledal problem v
nastaveni)
Diky vsem za tipy.
TM.