A/D převodník paralelní - 10bitů

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Duben 2 11:22:58 CEST 2012

no su dva typy stoziarov (aj ked som si nevsimol ci sa vo vlakne bavime
o stoziari). Jeden ma otocnu spojku a ten sa da otacat lubovolne, tam
potenciometer samozrejme nebude vhodny.
Druhy nema otocnu spojku a ten sa logicky neda neobmedzene otacat, tam
je potenciometer na snimanie polohy uplne v poriadku.
Ale ako som vravel z vlakna si nepamatam ze sa bavime o stoziari.
b.