[OT] GPS system Galieo

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 2 03:17:31 CEST 2012

To omezeni A-GPS u Nokie je jen umele/obchodni. Technicky duvod to nema.
Nainstaloval jsem si aplikaci, ktera vytvori pristupovy bod, ktery se vuci systemu
tvari jako mobilni paketova data, ale provoz je presmerovan pres WiFi.
A-GPS s tim funguje normalne.

pl

**************************************

From: "Na" <navrhpcb na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 02, 2012 2:59 AM
Subject: Re: [OT] GPS system Galieo

Nokia symbian phone uvadeli tusim 12 minut pro stazeni kompletniho almanachu - pri cold start.

Nepochopil jsem ale, proc nokia vyzadovala k agps mobilni data! Copak pres ne btska operatora neco posle? Proc nemohu data pro a-gps stahnout doma pres wifi? Ze by proto aby neslo snifnout, co se vlastne odesila/prijima?

Co presne posilaji servery supl.google.com a supl.nokia.com - je to ten assisted almanach nebo neco jineho?