Závada motorové pily

Standa Palas stpalas na quick.cz
Neděle Duben 1 22:31:39 CEST 2012

Dobrý den.

Mám doma starou motorovou pilu Sachs-Dolmar 114. Po zimní přestávce mi nejde
nastartovat. Nehází mi jiskru.Buď je vadná zapalovací cívka, nebo startovací
elektronika. Bohužel náhradní díly na tuto pilu už nejspíš nikdo nedodává.
Píděním po netu jsem zjistil, že podobný problém se zapalováním má asi víc
lidí. Tady:
 http://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=27229&highlight=zapalovanieuž dokonce kdosi obkreslil schéma. Ta elektronika je umístěná na desce podmagnetem. Zajímalo by mne to samé, co autora toho původního dotazu - tedy coje to za součástku v tom pouzdře TO66 se třemi vývody. Já mám na ní napsáno0006 a pod tím 0/74, tedy pokud jsem to správně rozluštil. Asi to budenějaký snímač magnetického pole, či snad indukční snímač. Dále vůbecnechápu, jak to celé vlastně má pracovat. Je to vlastně klasické magneto,akorát místo přerušovače je tam ta elektronika. Potřeboval bych aspoňzjistit, jestli je chyba v elektronice, nebo v cívce. Cívku jsem měřil avinutí, co je připojeno na cívku má cca 12 kiloohmů, vinutí, které je na tuelektroniku má asi jeden ohm. Jak to mám otestovat? Neznáte to někdo ?Staňa