francuzsky robotnik - antenny rozbocovac

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Duben 1 20:35:30 CEST 2012

Kdyby jen Francouzi... Zrovna vzpomínám na brigádníka, Čecha, studenta
strojního oboru, jak nalepoval fóliové klávesnice. Přesně ostřižená
fóliová klávesnice měla přijít vlepit do přesně vyfrézované prohlubně
dle obrysu klávesnice (+0.15 mm na každou stranu :-)) v panelu
přístroje. Třikrát jsem mu to ukázal, pak ho nechal pracovat
samostatně. Po dvaceti kusech jsem vylétl z kůže - on je lepil
náhodně +- 2 mm mimo to zahloubení a ještě šikmo. Vůbec mu to nepřišlo
divné. A že prý jsem mu neřek, že je má lepit rovně, tak je lepil
nakřivo. Doteď z toho mám noční můry :-) Kampak zmizely staré dobré
zlaté české ručičky pohraničních Němců :-)

Ales Prochaska