Krabicka "do ruky"

Jirí Recek recek.jiri na quick.cz
Pátek Září 30 23:02:28 CEST 2011

Já jsem nedávno koupil podobnou:
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=54709
A byl jsem velmi mile prekvapen. Precizní. Rozmery v dokumentaci jsou také presné.

A také jsem se divil - MADE IN USA. Ale to tam ti cínani asi taky umí napsat :-)

Jirka

  alebo tato:
  http://www.sos.sk/?str=371&artnum=101619
  myslim, ze je tam dole na stranke aj blizsi popis. Nema otvor na display, ale ergonomicky, by myslim mohla byt slusna.

  Martin