internet z mobilu na dalsich noteboocich

David Belohrad david na belohrad.ch
Pátek Září 30 21:26:10 CEST 2011

Mám samsung galaxy telefon s androidem. Používám to přesně jako chcete vy.
Jmenuje se to wifi tethering. Když se ta funkce zapne, telefon funguje jako
přenosný hotspot. Zadáte wpa klíč, připojíte se na notebooku jako ke
klasickému wifi
Dne 30.9.2011 21:16 "ing. Jan Galuszka" <konference na ei.cz> napsal(a):
> [...]
> napojen notebook. Zda se mi zbytecne mit dve pripojeni na internet. Reseni
> pevnou linkou nepripada v uvahu a napajeni ze site 230V taky neni k
> dispozici.
>
> Takze prezentace na tabletu a noteboku, na 2 hodinky, s minimem
prostredku,
> kabelu, dratu.
>
> Diky za rady
>

> S pozdravem
>                ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
> jan na galuszka.cz )
>
> FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel:
ing.
> Jan Galuszka
> Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
> IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v
Ostravě,