internet z mobilu na dalsich noteboocich

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Pátek Září 30 21:16:35 CEST 2011

Zdravim,
mozna to bude laicky dotaz, ale nikdy jsem to nepouzival.
Potreboval bych mit internet na dvou noteboocich, jako zdroj internetu muze
byt chytry telefon z s GPRS, EDGE, ... ktery ma wifi.

Je to bezne, nebo to je vyjimecna funkce, aby chytry telefon sdilel mobilni
internet pres wifi na ty dva notebooky? Nebo jak se to resi?

Proc se na to ptam? Na prezentaci zvazuji koupit nejaky rozumny tablet.
Vetsina tabletu ma wifi, ale jen nektere GSM modul. Zaroven na stole bude
napojen notebook. Zda se mi zbytecne mit dve pripojeni na internet. Reseni
pevnou linkou nepripada v uvahu a napajeni ze site 230V taky neni k
dispozici.

Takze prezentace na tabletu a noteboku, na 2 hodinky, s minimem prostredku,
kabelu, dratu.

Diky za rady

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862