Dodatecne vymereni DPH.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Září 30 18:33:27 CEST 2011

pokud je tam napsáno jen rentgen, tak už s ničím dalším nepočítejte. Pokud
by chtěli dph, tak by vás informovali dopisem ještě než vám to pošlou. Blíží
se vánoce, mají fofr, tak nechtějí opakovat to co bylo. Známý si 11.7.
objednal tablet, v cz byl za 3 dny, přišel dopis, okamžitě poslal podklady k
vyměření DPH, ale poště trvalo ještě přes 2 měsíce, než ho doručili, přišel
mu minulý týden.

----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>

objednal jsem v Japonsku kuchynsky nuz, ktery poslali EMS (mimochodem
postovne 7USD a doda dodani 5 dnu). Dnes jej prinesl postak a nechtel
zaplatit DPH, na baliku je napsano BEZ CLA, kontrola rentgenem POSTA
120. Je mozne, ze na DPH prijde treba slozenka? Nijak jsem neresil
hodnotu baliku a s DPH jsem pocital ze mi vymeri.