[Spam] Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pátek Září 30 16:31:41 CEST 2011

Petr Simek napsal(a):

> Diky.
Tak jsem to vcera zkusil a je to k nicemu. Fotky jsem dal na
http://geralt.brno-czfree.net/DPS.
Prvni je cerny ctverec pred acetonem, druha to same po acetonu (neni
patrny rozdil), treti je pohled na "mastnej" toner (ale na fotce to
nevynikne, ctvrta ukazuje, jak to probihalo.
Jedine, co k tomu muzu rict, je, ze mi s touto tiskarnou a zminenym
postupem fotocesta funguje do tridy presnosti 4. A to mi staci.

  TomM