Problemy se vstupem PCM2900

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 30 08:37:20 CEST 2011

Dakujem, ale ja tam tu zvukovku nebudem prevadzkovat, len som to chcel vyskusat, takze to nestoji za namahu. S tou zabudovanou zvukovkou (nieco menom intel, tipujem ze je zabudovana v cipsete) to chodi bez problemov.

Mam pocit, ze ako mixer tam je nieco ich vlastne (teda od toho xandrosu), v ps vidim akysi "minimixer". Je teda mozne, ze je to priamo nasite na tu zabudovanu zvukovku a vsetko ostatne je viacmenej zamerne odflaknute. Ale ako vravim, netreba to dalej skumat.

Jano