SHRNUTI: NAS na takove to domaci zvykani

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Září 29 19:25:28 CEST 2011

Mechanika 1,5T+ bude stát aspoň dvacku, jedna páska přes tisícovku. A taky bude potřeba SCSI/SAS řadič. Moc výhodná varianta pro domácí účely to není. Navíc od Windows Vista/2008 Server je třeba koupit zálohovací software, protože zálohování ve Windows to nepodporuje, žádnou free variantu jsem nenašel, pro linux to je jedno, navíc existuje velice slušný zálohovací software i s klientem pro Windows - Bacula.