netypicky RJ45 na opravu notebooku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 29 17:16:12 CEST 2011

> foto by nebolo pre lepsiu predstavu?

Bohuzial som to neodfotil tak, aby vynikla podstata; a uz som to zavrel, lebo som to mal rozlozene po kolegovom stole a nemam rad, ked mi nadava... :-)

> ak nieco take:
> http://www.smp-tech.com/_interconnect/specs/pdf/a/a3012-01d-st3-x0t3-xx-z.pdf

Nieco take. Akurat tento je "opacny" a moj je "normalny" (t.j. vybranie pre jazycek je u mna dole), nema LED, a tym padom ma "normalnejsiu" roztec ostatnych pinov (1.27mm). Ale aj toto by som tam asi vedel v nudzi narvat. Da sa to kupit v nejakej z nasich oblubenych drogerii? Nemam na dvore miesto na kontajner konektorov... ;-)

> tak kuzelne slovicko by mohlo byt "mid mount".

Super, skusim ho zajtra nasadit.

Velmi pekne dakujem.

wek