SHRNUTI: NAS na takove to domaci zvykani

David Belohrad david na belohrad.ch
Čtvrtek Září 29 16:14:27 CEST 2011

Myslim, ze uz jsem to vyresil.

Nakonec je vitez HP Proliant microserver + TAPE drive od HP.

microserver bude fungovat zaroven jako domaci NAS/torrent/... a cas od casu
se udela inkrementalni zaloha na pasku.

Reseni je 'drazsi', zato spolehlive a jednoduse expandovatelne. Kandidat na
pasku je tohle:

http://h30094.www3.hp.com/product/sku/2688404/mfg_partno/DW022A

mozna existuji i levnejsi, musim se jeste poradne porozhlednout.

Diky p. Kozeluhovi bude server za pusu, takze kombinace server+tape
drive+pasky se porad jeste vleze do rozpoctu :)

diky vsem za rady

d.