[Spam] Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Září 29 13:53:01 CEST 2011

On Thu, 29 Sep 2011, Tomáš Mazouch wrote:

> Vyzkousim. Myslel jsem to ve srovnani s tou LJ5L, tam jsem delal cary spis

Diky.

> sirsi, kdyz jsem stare predlohy vytiskl na tom samsungovi, mely se cary
> tendenci slevat (mluvim samozrejme o extremech, kde jsem sel s hustotou na
> mez moznosti technologie, protoze jsem "to tam proste nejak narvat musel".
> Jinak aceton pouzivam porad. Stejne ho doma musim mit na zaverecne stazeni
> emulze (kdyz jsem  tady cetl, ze to nekdo podruhe exponuje a  vyvolava, sel
> jsem do kolen :-), redeni kalafuny a vubec... Jde hlavne o to, ze samsung
> nedela kontury a pritom cerni natolik, ze po hodince v acetonu (coz byvalo
> pro to HaPecko zoufale malo) je mozno exponovat.

Vy to naparujete v acetonu hodinu ? Ja na to strikam tu abezetu ale mozna
to jeste zkusim s tim acetonem na delsi dobu co se stane.

> Jeste k tomu testu - definujte "svetlo". Staci stolni DZ-11 z cca 10cm, nebo
> 500W halogen ze vzdalenosti, kde se nespalim?

Ja to zkousim proti oknu na severni strane takze zadne extraburty - svetlo
co oko snese. Na te me tiskarne vidim jak je to ridke a prosvitaji bile
miniplosky, stin prstu je krasne videt.