[Spam] Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Čtvrtek Září 29 13:46:59 CEST 2011

Petr Simek napsal(a):

> Konecne jeden tip na typ tiskarny. Rad bych se zeptatl co si mam
> predstavit pod "cerni jak blba" . Kdyz vytisknete cerny ctverec
> 2x2cm a podivate se skrz nej proti svetlu prosvita to ? Respektive
> kdyz date za ten ctverec pred svetlo palec je v tom ctverci videt
> jeho stin ?

Vyzkousim. Myslel jsem to ve srovnani s tou LJ5L, tam jsem delal cary
spis sirsi, kdyz jsem stare predlohy vytiskl na tom samsungovi, mely se
cary tendenci slevat (mluvim samozrejme o extremech, kde jsem sel s
hustotou na mez moznosti technologie, protoze jsem "to tam proste nejak
narvat musel".
Jinak aceton pouzivam porad. Stejne ho doma musim mit na zaverecne
stazeni emulze (kdyz jsem  tady cetl, ze to nekdo podruhe exponuje a
vyvolava, sel jsem do kolen :-), redeni kalafuny a vubec... Jde hlavne o
to, ze samsung nedela kontury a pritom cerni natolik, ze po hodince v
acetonu (coz byvalo pro to HaPecko zoufale malo) je mozno exponovat.
Jeste k tomu testu - definujte "svetlo". Staci stolni DZ-11 z cca 10cm,
nebo 500W halogen ze vzdalenosti, kde se nespalim?

  TomM