Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Čtvrtek Září 29 11:34:26 CEST 2011

>A ta P1006 kdyz vytisknete cerny ctverec - je prusvitny nebo ne ? Kdyz
>si
>ho date proti svetlu a za nej prst - vidite stin toho prstu ?

Tam je skôr problém v tom, že pri plochách a tiež veľmi hrubých čiarach
(nad 2mm) je stred už vykrytý nepravidelne. Nie je to pokles kontrastu,
že by plocha bola menej čierna ale už sú tam miesta, kde je menej
toneru, alebo žiadny. Čiara má okraje v poriadku ale stred je krytý
nekvalitne. Ak bolo nutné, tak som to na fólii doplnil čiernou fixkou
ale radšej dávam prednosť tomu, že už pri kreslení návrhu DPS na to
beriem ohľad. Ak nutne potrebujem väčšie plochy, tak používam negatívny
rezist. P.B.