Nepáteční OT: hodinky co měří radiaci...

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Září 29 10:17:59 CEST 2011

Kdysi dávno, tak 15 let zpět jsem na netu našel dosimetr s diodou nebo
LEDkou jako detektorem (nepamatuji přesně). Google ale po těch letech už to
nenachází (tehdy ani nebyl)

Odkazy:

http://www.carroll-ramsey.com/detect.htm

http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&source=web&cd=41&ved=0CIIDEBYwKA&url=http%3A%2F%2Fwww.slideshare.net%2FShanura%2Fchapter3-radiation-dosimeters&ei=9SCETvP5NobG0QWd4c37Dw&usg=AFQjCNGOHIYJiEwkh0VDZdViXzUIU0UJ_w&cad=rja

Krátké zmínky:

The device uses a MOSFET dosimeter

This tiny device is designed and built in the US and it uses a solid state
silicon-based detector that is sensitive to Gamma and X-Ray radiation in the
range 30keV to 6.2Mev.